שעונים חכמים - תמונת מצב טכנולוגית ועסקית

23 יולי 2018

שעונים חכמים - תמונת מצב טכנולוגית ועסקית

חברות ענק כאפל, גוגל וסמסונג, ולצדן עשרות חברות קטנות יותר, השקיעו משאבים רבים לקידום ייצור ושיווק שעונים חכמים, אך הצלחתם עד כה הייתה מוגבלת. הקונים עדיין לא אימצו את בשורת הטכנולוגית החדשה.

ההערכה היא כי במהלך שנת 2018 נמכרו כ-44 מיליון שעונים חכמים . על פניו זה נשמע כהצלחה, אך למען הפרופורציה - באותה שנה נמכרו כמיליארד שעונים רגילים.

אפל עדיין מובילה את המכירות בשוק זה, אך חברות כגרמין, פיטביט ושעונים עם מערכת הפעלה ייעודית של גוגל לשעונים, מזנבות בעקבותיה ומגדילות בהתמדה את נפח השוק שלהן.

מנתחי שיווק ומגמות בדעת הקהל הגיעו למסקנה כי אלמנט ניטור הפעילות הגופנית הוא הגורם המכריע בהחלטת צרכן לרכוש שעון חכם. גם עדכונים שוטפים כהודעות ווטסאפ וזיהוי המתקשר בלא להחזיק טלפון ביד מהווים גורם משיכה נוסף. ההערכה היא כי מכירת הצמידים החכמים תדעך אך תהווה טריגר לפיתוח ומכירה של שעונים חכמים.

התפתחות מעניינת, העשויה להגדיל את נפח השוק, היא התאמת מרבית החנויות בלונדון, ובחלק מערים נוספות לתמיכה בתשלום באמצעות השעון החכם והסלולר.

עודד אסולין info@castelli-watches.com



Translation missing: he.blogs.comments.response_count

אניי עצמי
אניי עצמי

02 ספטמבר 2018

הבעייה העקרית של השעונים ה חכמים – היא הסוללה. בעוד שסוללת שעון רגיל מחזיקה מעמד שנה-שנתיים – את הסוללה של השעון החכם יש להטעין כל לילה. כמו טלפון. אחרת היא שובקת חיים ואין תצוגה.

כותרת

תגובות

0